نشست کارگروه انتخابات شورای ائتلاف دزفول با نامزد انتخاباتی

هشتمین جلسه کارگروه انتخابات با کاندیداهای مجلس در شهرستان دزفول با حضور عباس پاپی زاده کاندیدای مجلس وعضو ادوار نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

سرویس استان‌های شانا - هشتمین جلسه کارگروه انتخابات با کاندیداهای مجلس در شهرستان دزفول با حضور عباس پاپی زاده کاندیدای مجلس وعضو ادوار نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

در ابتدای نشست صفارپور معاونت سیاسی و دبیر کارگروه انتخابات، ضمن خوش آمد گویی به حاضرین در خصوص فعالیت ها و جلسات متعدد شورای اتئلاف نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان دزفول با کاندیداهای تایید صلاحیت شده بر اساس شاخص های شانا، پایگاه اجتماعی ، رای آوری و دیگر مولفه ها بر مبنای معیارهای امامین انقلاب اسلامی در شناخت کاندیدای اصلح توضیحاتی داد .

سپس عباس پاپی زاده، به معرفی اجمالی خود و پایگاه رای آوری خویش در دوره های قبل را تشریح کرد . در ادامه بیان کرد که در سطح بومی و شهرستانی به حوزه های بهداشت و درمان، ساخت بیمارستان،جاده سازی، صنعت، ایجاد ترمینال هوایی ،گمرک، صنایع تبدیلی، پایانه گل و گیاه، ساخت سردخانه های صنعتی، اخذ مجوز ساخت کارخانه قند، جاده سازی(پاشنه زاگرس)، آب رسانی روستایی اهتمام و اقداماتی صورت گرفته است.
وی در ادامه به تشریح عملکرد خود در سطح استان خوزستان از قبیل اخذ مجوز خاص برای استان در جهت رفع معضل ریزگرد و حق آلایندگی نفت گزارشی به حضار ارائه داد . پس از استماع سخنان وی اعضای شورا با توجه به دغدغه ها در حوزه های مختلف به بیان نظرات و پرسش ها و دغدغه های مردم دزفول سؤالات و مطالبی را بیان کردند.

در پایان، رئیس "شانا" شهرستان دزفول؛ خواستار لزوم وحدت بین اقوام با معیارهای الهی و دینی شد و تاکید نمود که با معیار "تقوا" باید جلوی تفرقه و قومیت گرایی گرفته شود .

نشست کارگروه انتخابات شورای ائتلاف دزفول با نامزد انتخاباتی

کد خبر 2520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha